IRC Kanaler
3 posters
cSwedens Forum :: Allmänt :: IRC
Page 1 of 1
IRC Kanaler
Sverige har just nu ett antal IRC kanaler som är öppna för allmänheten. Fler kommer läggas till genom tiden men just nu är det dessa som gäller. Samtliga kanaler är på rizon.
- #cSweden
- #cTSM
forswer- Admin
- Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 2012-07-28
Re: IRC Kanaler
Varför inte ha kanalerna på quake?
Alexander LD- Antal inlägg : 134
Eftersom alla andra länder har kanalerna på rizon blir det mycket lättare att ha dem där.
forswer- Admin
- Antal inlägg : 30
#cTSM
#cSweden
borde alla vara på...
Sen har vi
#cyberrepublik
#GAIN (våran allians)
#cSweden
borde alla vara på...
Sen har vi
#cyberrepublik
#GAIN (våran allians)
vi är inte med i GAIN vad jag har fattat utan vi är endast allierade med dom
Bengt- Antal inlägg : 84
Då har du fattat fel. Vi är med GAIN, men vi är inte inne i GAIN. Vi har inte rösträtt i deras privata hq, men vi är med.
Det beror ju på hur man tolkar "med" också. Vissa skulle kunna tolka det som bara allierade, och vissa skulle kunna tolka det som med i alliansen.
Det beror ju på hur man tolkar "med" också. Vissa skulle kunna tolka det som bara allierade, och vissa skulle kunna tolka det som med i alliansen.
Var har detta isf presenterats? Inte sett vår flagga i någon artikel eller dylikt
Som jag sa, vi är inte inne i deras privata hq t ex. Det är många länder som är som vi, dvs, Pro-GAIN eller vad man ska kalla det. De som syns i artiklar är ledarna (Indonesien, Serbien, Kroatien, USA och Iran, tror att det är de iaf), men det finns mångan som är allierade/med men inte ledare med de, som vi och Lettland.
Då är vi ju inte med i alliansen. Det är en jävla skillnad på att vara GAIN eller Pro-GAIN
Du kan verkligen inte läsa va? "Pro-GAIN eller vad man ska kalla det". Jag använde uttrycket i brist på bättre ord.
Som sagt. Vi är inte med i alliansen om vi inte kan påverka den
Du har antagligen inte pratat med GAIN? Vi är med i alliansen, men eftersom att vi inte har rösträtt i privata hq:et så kan vi inte påverka de så mycket.
Har du ö.h.t pratat med Daximus eller nån annan i ledningen?
Nej det var det inte, men hade du pratat med de hade du fått ditt svar på frågan.
Jag har egentligen redan svarat på frågan, men för din skull ska jag svara igen.
Vi är allierade med de, och jag skulle kalla det med i alliansen, men inte i det privata HQ:et, dock är det en tolkningsfråga, och du tolkar på ett annat sätt än mig.
Jag har egentligen redan svarat på frågan, men för din skull ska jag svara igen.
Vi är allierade med de, och jag skulle kalla det med i alliansen, men inte i det privata HQ:et, dock är det en tolkningsfråga, och du tolkar på ett annat sätt än mig.
cSwedens Forum :: Allmänt :: IRC
Page 1 of 1