Bofors företag

Go down

Bofors företag

Post by CNilsson on Tue Aug 07, 2012 1:08 am

Hejsan, jag tänkte trots dessa svåra tider försöka leta efter stabila arbetare och har därför en plan. Jag ska erbjuda löner beroende på din skill och i slutet av varje vecka ger jag bonus till alla de arbetare som gjort ett bra jobb dvs arbeta med hög hp.

Bofors Gunpowder - sysslar med råvaror dvs land (här räknas din landskill)

Skill 1 = 2 SEK lön (0.5 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 17.5 SEK

Skill 2 = 2.5 SEK lön (0.5 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 21 SEK

Skill 3 = 3.5 SEK lön (0.8 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 30 SEK

Skill 4 = 4 SEK lön (0.8 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 33.5 SEK

Skill 5 = 4.5 SEK lön (1 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 38.5 SEK

Bofors Ammo - sysslar med producering dvs manifacturing (här räknas din manifacturing skill)

Skill 1 = 2 SEK lön (0.5 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 17.5 SEK

Skill 2 = 2.5 SEK lön (0.5 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 21 SEK

Skill 3 = 3.5 SEK lön (0.8 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 30 SEK

Skill 4 = 4 SEK lön (0.8 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 33.5 SEK

Skill 5 = 4.5 SEK lön (1 SEK bonus per dag om du arbetar med minst 90 hp) En veckolön = 38.5 SEK

Som du ser så finns det jobb att få på både tillverkning och råvaruarbete så oavsett vad du satsat på så kan du få ett prima jobb. Jag kommer justera lönerna här efter marknadslönerna men ska alltid se till att ni får det lite bättre än övriga arbetare. Tronga arbetare kan komma att få en % ökning av lönen och förmåner som extrapris på våra tillverkade varor osv.

Om ni skulle jobba med health 80 - 89 så delas ingen bonus ut. Jobbar ni med 79 och neråt så kommer ni antingen avskedas eller förlora hela veckans intjänade bonus. Vi behöver högt liv när man jobbar annars är lönerna dvs arbetarna en förlustaffär. Om ni tar ett random marknadsjobb från Bofors så gäller ej dessa erbjudande, ni måste skicka pm till mig eller skriva här att ni vill ha ett arbete så kommer jag lägga ut ett jobb och betala utefter er workskill.

Mvh
CNillson

CNilsson

Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 2012-07-29
Ålder : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Bofors företag

Post by forswer on Tue Aug 07, 2012 8:46 am

Jag vill ha jobb Smile
forswer
Admin

Antal inlägg : 30
Registreringsdatum : 2012-07-28

View user profile

Back to top Go down

Post by sinoj on Tue Aug 07, 2012 10:32 am

jag jobbar redan där Smile

sinoj

Antal inlägg : 53
Registreringsdatum : 2012-07-31

View user profile

Back to top Go down

Post by Kimsi on Tue Aug 07, 2012 11:38 am

Du tror nån vill ha dem äckliga lönerna xD har 16 PLN i lön och gold rate e på 1 g = 24 PLN. Men fine medan du gör alla till slavar så blir sverige sämst. Staten agera!

Edit: glömde att du var i regeringen. Hade du velat agera hade du gjort de xD

Kimsi

Antal inlägg : 80
Registreringsdatum : 2012-08-01

View user profile

Back to top Go down

Post by CNilsson on Mon Aug 13, 2012 9:30 pm

haha ja cSverige är wipade så detta är ju ganska onödigt Razz ldessa löner såg bättre ut dagen jag skrev det Very Happy

CNilsson

Antal inlägg : 46
Registreringsdatum : 2012-07-29
Ålder : 25

View user profile

Back to top Go down

Post by Kimsi on Mon Aug 13, 2012 9:31 pm

Haha slavlöner

Kimsi

Antal inlägg : 80
Registreringsdatum : 2012-08-01